torsdag 14 oktober 2010

Så GLAD i dag!!

I morse fick jag underbara bebis nyheter! SÅ glad blev jag! Så i kväll blir det bearbetning på Anders för att få till nästa bebis i vår familj också ;-) För övrigt är det både snorigt och hostigt här hemma. I måndags fick jag hämta Ella tidigare från dagis för dom ringde och trodde hon hade feber. Det går bara runt känns det som, men jag känner mig riktigt positiv och glad i alla fall! Trotts att jag har sprängande huvudvärk och ont i både halsen och öronen. Känner att livet verkligen kan vara bra att leva. Jag är inte dödssjuk och har faktiskt inte så mycket att klaga på!

Min egen designade hylla som jag passade på att snickra ihop när Anders sågade till panelen till garaget ;-)
Vi har varit på pilotskolan och tittat på helikoptrar. Ella älskar dom fast det kanske inte syns på bilderna ;-)


Nu ska jag ta tillvara på energin jag fick med bebis beskedet i morse och fortsätta att städa lite!

Ha en underbar dag!!

1 kommentar:

  1. Vad söt du är! Hoppas hoppas verkligen att det håller nu då. Hjälp vad stor Ella har blivit! Va det så längesen jag träffade henne?! Tur att vi ses på lördag :-)

    SvaraRadera