torsdag 21 oktober 2010

Gamla bilder i mängder!

Nu har jag äntligen orkat "släpa fram" min externa hårddisk! Jag passar på nu när Anders ska vara borta hela helgen, då slipper han störa sig på att den står framme ;-)
Nu ska vi se vad som fanns!
Jag och min Storpudel Tango på Öland April-05
Den gamla damen. "Triss" Juli-02
Styrshult. Jag och Robin tränar, Tango sitter tålmodigt och väntar på sin tur.
Laban Augusti-05
Jag och Laban.
Jack, min rottweiler/schäfer omplacering. Världens mysigaste hund! Juli-02

Radar paret Tango och Robin Mars-04
Stor hund=litet ben. Liten hund=stort ben. Augusti-05
Tango på Öland.
Trollsjön.

Gammelskogen.


Bråared.
Mördarhund? Nä, bara en pudel ;-)
Utställning på Klämmestorp. BIM och HP.
Brukshundklubben.
Robin i skogen vid Vasen.

Kaxholmen.
Stråken.

Är det så man ser ut efter en lång kväll på krogen?
Hultarp.

Brukshundklubben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar